Thursday, June 30, 2011

4th of July Party Nails!

Big. Blue. Sparkles.



Fancy, huh?


Yay!

Kinda loving it



I used the Savvy as a base, then two coats of the Sinful glittery blue!



The shades


I just bought this topcoat because my friend recommended it,

and it seriously dried my nails in two minutes.




You guys like them!? I wanted to do a fun/crazy party nail for 4th of July weekend! I've been favoring wild nails lately, so I figured this glittery blue was perfect for the holiday.


I bought all of these polishes at Target on a whim (I know, surprise surprise, right?) I'm doing a few fun things for the long weekend - going to the vineyards for wine tastings, relaxing at the pool and going to a BBQ. I'm really happy with the way they came out, they remind me of little fireworks!


Hope everyone has a great weekend!!



5 comments:

  1. I love that glitter combo! It looks sooo good! And you found that top coat at Target?? I've never seen it before!

    ReplyDelete
  2. nice! I wish my hands looked as nice as yours

    ReplyDelete
  3. Awesome combo!
    I tagged you on my blogghh ;D

    ReplyDelete
  4. Soooo pretty! I love the sparkles, they really just make it! It looks so stunning :)

    http://glitterdoll97-makemeup.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. @whitney - thanks so much! I thought it was fun haha. Yes, the top coat is from Target too. I didn't even know about it until my friend forced me to get it, so happy I did!

    @narscupcake- thanks doll! I love your name =)

    @nora - ahh yay! i'm going to look now =)

    @glitterdoll - thanks so much!! and thanks for following yay

    ReplyDelete

Thank you for stopping by! Please know that I truly appreciate your comments and makeup love. I read every single comment, and will respond to any questions you have!